Alternatív órák

​Fitt-gerinc

Célja a gerinc és a medence helyes tartásáért felelős izmok erősítésére, az órán nagy hangsúly kerül a törzs izmai, különösen a hát-, has- és farizmok megerősítésére dinamikus és statikus gyakorlatokkal. Az órát gyógytornászok vezetik.
Ez a te tornád, ha
- szeretnél megszabadulni a kínzó hátfájástól;
- szívesen elsajátítanád a helyes és szép testtartást elősegítő gyakorlatokat és közben alakod formálását is szinten tartod.

 

 

Pilates

Egy komplex mozgásrendszer, melynek célja a helyes és természetes testtartás kialakítása. A torna alapját egyfajta speciális légzéstechnika, a koncentráció és a testünkre való összpontosítás képezi. A Pilates-metódus a test összes izmát egyenletesen erősíti és formálja, nyújtja.
Itt a helyed, ha
- a tested formálása mellett a lelked pihentetése, kikapcsolása is fontos számodra;
- karcsú, feszes, rugalmas izmokat szeretnél.

 

Body-ART

A bodyART nem más mint testünk különböző izomcsoportjainak életszerű edzése.

A bodyART izomláncokkal dolgozik, a ”leggyengébb láncszem” terhelhetősége szabja meg a gyakorlat kivitelezését.

A mozgató izmok mellett a test stabilizálásáért felelős izomcsoportok terhelése kiemelt szerepet kap. Az adott mozdulaton belül bizonyos izmokat erősítünk, míg mások nyújtó hatás alatt állnak.   

 

Gyerek torna

Ritmikus Gimnasztika 6-9 éves korosztálynak;
Csiri-biri

 

Vinyasza jóga 3. szint

Az óra enyhén dinamikus jellegű, így a jógaórákon megszokott hajlékonyság fokozása mellett a fizikai és a mentális erő fejlesztését is megcélozzuk. Az órán lehetőség nyílik egyéni képességeinknek és fejlődési szintünknek megfelelően haladóbb pózok elsajátítására is. Főként azoknak javasoljuk, akik korábban már bármilyen típusú jógaórán részt vettek.

 

Hatha jóga 2. szint

A Hatha jóga statikus pózain keresztül igyekszik növelni testi lelki rugalmasságunkat. Legfőbb célja a tudatos légzés fejlesztése valamint a vázizmok erősítése és nyújtása. Segítségükkel javítjuk a tartásunkat és oldjuk a bennünk lévő stresszt.

 

Kezdő jóga 1. szint

A pózok részletes bemutatása és gyakorlása mellett sort kerítünk a jógázáshoz elengedhetetlen anatómiai és fiziológiai ismeretek átadására is. Célja a testtudatosság növelése és a befelé fókuszálás képességének elsajátítása. Elsősorban kezdő jógázóknak ajánljuk.

 

Bindusar jóga

Kissé dinamikus óra, amelynek célja, hogy próbára tegye fizikai és mentális képességeidet és korlátaidat. A bindusar jóga rendszeres gyakorlása erős és egészséges testet, valamint az agy optimális teljesítményét eredményezi. Ez a foglalkozás a jóga és a tantra alap filozófiáját egyesíti. A 365 napig tartó egészség és vidámság garantált.

 

Gerinc jóga

Ez a legkiválóbb óra a kínzó hátfájások, valamint egyéb háti panaszok megszüntetésére. Ha merev a hátizomzatod, porckorongsérved van, esetleg rossz a tartásod, fáj a nyakad, hajlamos vagy a migrénre, vagy csípő problémákkal rendelkezel, akkor ez a jóga óra Neked való.
 

Kaligráfia jóga

A kaligráfia jóga ötvözi a Qi-Gong energetikai munkáját, a Tai-Qi lágy táncmozdulatait, a kínai írásművészet tömegközéppont alapú mozgását, a jóga vázizom erősítő gyakorlatait. Energetizálja az immunrendszert, nyugtatja az elmét.

 

Csak nőknek 10+35+10

Ez a hölgyeknek kialakított speciális felépítésű óra a testtudatosság és a törzsstabilizáció gyakorlásával segít a testi-lelki egészség és összhang megteremtésében és megtartásában.

-10 perc hangolódás és a gátizmok aktivizálása
-35 perc törzsstabilizáció (erősítés, egyensúly)
-10 perc relaxáció
Ajánlott minden nőnek, aki szeretné jól érezni magát a bőrében!